تکست رپ فارسی و پاپ

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت تکست رپ فارسی و پاپ


سپاهان درب
کشف 2 جسد با سر بریده در تبریز
سبزی پرخاصیتی که شما را مبتلا به آلزایمر می‌کند!
تجاوز به مبینای سه ساله در پارک

تکست رپ رایگان به نام زخمی

%d9%82%d8%ab

رپ:

آخرش کی باهام موند کی موندش دوروبرم
به جز سایه ی خودم که کم میشه از روسرم

هرروز تنهایی بیشتر منمو فکر آتیه
توی دنیایی هستیم که خوب و بد قاطیه

این همه بستیم دل
ما این همه شکستیم دل

شکستن تو این دنیا
همیشه امری عادیه

چه عشقایی داشتیموآخرسرم توزرد شد
اما بازم دل ما چه ریلکس وخونسرد شد

هنوزم پشت لبم جای حرف عاشقونست
روی دستم زخمیه از بس که خوردم رودست

یه روز لبام بوسه میزد به لبای یارم
اما حالا بوسه میزنه به پشت سیگارم

یه عمرو گذروندیم توی خواب غفلت
ازهمه خاطره موند عشق موند و نفرت

نمیخوام برگردونم این بخت برگشترو
نمیخوام دریا کنم آب ازسر گذشترو

دیگه واسه زخمام پی مرهم نیستم
من اون اسم خط خورده از توی لیستم

کردم اعتماد به هر کس و ناکس
خیال میکردم مثل من کسی پاک هس

اما همه بودن همه بودن کرکس
این وسط من بودم که خوردم رو دست

سلامتی اون منی که به همه خوبی میکرد
پر درد بود ولی نشون میداد بی درد

اما حالا عوض شد دیگه نیست پشت نقاب
دیگه نمیره اصلا هیچوقت به خواب

آمار شکستاش رد کرده هزارو
میگه اگه میخوای دلو پیشم بزارو
اگه نمیخوای یا اگه پا نمیدی
برو به سلامت فاز مارو دیدی

من دپ نیست فازم ولی بیمارم
دائم سرمو روی پاهام میذارم

په نپلک دورم میشی خوردو خاک شیر
چون توام مثل بقیه یه پا جاکشی

از همه گله دارم حتی از چشام
ناخون میجوئم حتی سر میز شام

صورتمم زرد مثل زردچوبست
این عاقبت همون رفتار خوبست

کروس:

( ما صاف بودیم مارو کردن کج و کوله)
(هرچی خوبی کردیم گفتن یارو خوله)

(از دنیا از آدماش بیزارم )
(من سرمو روی پاهام میذارم)

(گله دارم من از روزو شب)
( از این بخت بد از این مغز رد)

(راه نرین لطفا روی مخم )
(زل نزنین اصلا توی رخم)
********************
ادامه ی رپ:

آرزوم بود یه روز بیزینس کنم
منم میخواستم خوشبختی رو حس کنم

اما پای رفاقت پای مرامم
باختم دارو ندارمو فکر انتقامم

لعنت به اون که کردش رفاقتو مد
واسشون میمردم ولی رفیق واسم دیگه مرد

به همشون دیگه حالا فحش میدم
بهشون رو زدم اما پشت دیدم

سیاست زندگیم عوض شد
هوس خوبی میکردم دیگه هوس مرد

الان فقط میخوام دیگه یه گوشه ی دنج
یه شالیزار پرازبوی برنج

یه فضای سبز یه جا مثل شمال
هرشب صفا سیتی تنها تمام سال

یه جا که آدماش بوی خیانت ندن
پیکو میرم بالا به یادشون لیاقت دارن

من زخمیم ولی مرهم نمیخوام گلم
من مرهمم خودم هم فازم هم نولم

از یه مشت لاشی یه مشت دسمال به دست
پناه بردم من به تنهایی پس
ازم دور بمون
بذار راحت باشم
چون که من دیگه میخوام از خواب پاشم !!
****************************
کروس:

( ما صاف بودیم مارو کردن کج و کوله)
(هرچی خوبی کردیم گفتن یارو خوله)

(از دنیا از آدماش بیزارم )
(من سرمو روی پاهام میذارم)

(گله دارم من از روزو شب)
( از این بخت بد از این مغز رد)

(راه نرین لطفا روی مخم )
(زل نزنین اصلا توی رخم)


منبع : تکست میکر

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/