تکست رپ فارسی و پاپ

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت تکست رپ فارسی و پاپ


سپاهان درب
کشف 2 جسد با سر بریده در تبریز
سبزی پرخاصیتی که شما را مبتلا به آلزایمر می‌کند!
تجاوز به مبینای سه ساله در پارک

۲۴۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

در خصوص همین اتفاق اخیر در متروی شهرری، رسانه ها بدون دریافتن واقعیات و چون به یک روحانی حمله شده بود، بنا بر تصوری که خودشان داشتند، عنوان کردند که فرد مهاجم به دلیل امر به معروفی که از سوی فرد مجروح صورت گرفته، او را هدف حمله قرار داده، و البته کار به جایی رسید که حتی رسانه ملی نیز همین خبر نادرست را مخابره کرد، در صورتی که واقعیت ماجرا این نبوده است.

در عکس زیر اتاق کار در بسته مریم میرزاخانی در دانشگاه استنفورد را می بینید. همکاران میرزاخانی با گل های یادبود جای او را خالی کرده اند.

اهواز - برخی مسئولان حاضر در عملیات جستجوی مفقودان حادثه چال کندی دزفول از زنده بودن هر چهار مفقود این حادثه خبر می دهند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش خبرهای منتسب به وی درباره برکناری سرپرست باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

اهواز ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تاکنون تنها یک نفر از چهار گردشگر مفقود شده در چال کندی زنده رؤیت شده است.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: در هشت سال دفاع مقدس، بالغ بر ۳۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی انجام دادیم که این نشان دهنده ایثار و ازخودگذشتگی مهندسان پرواز و خلبانان ماست.

هیات نظارت و هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی، با صدور اطلاعیه ای مشترک، فرایند انتخابات الکترونیکی را لغو کردند.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: بعضی نمی‌فهمند اگر شهدا سینه سپر نمی‌کردند، امروز تهران و خوزستان دست چه کسی بود.

معاون وزیر خارجه، پیش از آغاز هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین آمریکا را به مسموم کردن فضای تجارت با وضع تحریم های جدید علیه ایران متهم کرد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با انتقاد از اینکه موضوعات کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ نباید به بیرون تسری پیدا کند، گفت:در صورتیکه موضوع اختلاف‌نظر در این زمینه بیش از حد شود شورا ورود می کند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/